Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2018 19:20 - ГОШО ИСТИНАТА
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 9585 Коментари: 37 Гласове:
12

Последна промяна: 25.06.2018 20:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
     Тези дни видяхме една снимчица, предложена ни от небезизвесния Гого Панагюрски Ментата. Тя трябваше да ни убеди колко добре изглежда Гогата и как няма нищо  общо с онзи Гого, дето беше се снимал на площадчето в Русе. Онзи Гого изглеждаше възтънтурест, с телосложение на угоен коледник. 

      Последната снимка е нещо друго. Но има една подробност. "Пипана" е. Сиреч обработена с подходяща програма и това последното е тема на нашия анализ. За целта ето я въпросната снимка:

image


Известно е, че при всяко снимане, в което камерата не се намира в центъра на кадъра, има изкривяване. Само че, то не нарушава съизмеримостта на линиите. По-просто казано, линиите A и L на снимката трябва да са успоредни. Те не са. Сега, както обича да казва Великия Ал, перспективата си има свои закони и те са такива:

1. Вземаме за център на перспективата средата на горния край на вратата
2. Отсечката  FG, която на изображението е 8см, хваща двата края на стандартна врата, коато е 90см.
3. Успоредната на нея отсечка CD, в нашата снимка 11 см, обхваща раменете на снажния момък Гого.

Прилагайки просто тройно правило, излиза, че раменете на нашия юнак са ни повече, ни по-малко...около 124 см! На този сериозен размер би завидял и новият приятел на Гогата Любчо. С две думи, при такима мерки Гого Ментата би трябвало да е с по-широки рамене и от световен шампион по вдигане на тежести тежка категория.

Извод: Гогата е редактирал снимката, основно в ханша. Няма да посочвам, че е намалявал, то е ясно. А истината е някъде тук:

Оригинално изображение:

image







Тагове:   гого шмекера,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - !!??
25.06.2018 19:27
рустаме, ти си най–красивият, след мен..
успокой се..
забел.
пише се ,Угоен, да не ставам и аз лоша..
баасси, колко си..низко паднал ,само..
не е истина..

/ Онзи Гого изглеждаше възтънтурест, с телосложение на огоен коледник.
цитирай
2. rustam - Съгласен
25.06.2018 19:30
predatorka написа:
рустаме, ти си най–красивият, след мен..
успокой се..
забел.
пише се ,Угоен, да не ставам и аз лоша..
баасси, колко си..низко паднал ,само..
не е истина..

/ Онзи Гого изглеждаше възтънтурест, с телосложение на огоен коледник.

признавам си грешката. И съм спокоен. А Гогата се е редактирал
цитирай
3. troina - знаеш ли, Свилене, аз съм Отворен човек..
25.06.2018 19:45
широко скроен, не ми пука..колко, и доколко нагло ще
ме плюете и оплювате тук.Зная си Цената, от доста отдавна..
предполагам и Гошо.предполагам и ти..ангпискова,също...
всички знаем, че Гош си „играе“ в Мрежата, така е,професионален бъг...
а, кой нисък, кой дебел, кой крив,кой бедняк...тук е Форум за Идеи, нали?
аз не търпявам образа на Простака,примерно..и надали, ще се откажа от як отпор..
харесва ми, че стоиш с Лицето си, затова реших да ти стана приятел..
ноо, тази..Детективска краста много забърка..кашата/да не кажа..нАйлата..
не е гот, да ме плюеш анонимно.Аз винаги го правя от първо лице, ед.ч..
нали съм права?
поздравчета/Юлия

цитирай
4. rustam - Ами не си
25.06.2018 19:54
troina написа:
широко скроен, не ми пука..колко, и доколко нагло ще
ме плюете и оплювате тук.Зная си Цената, от доста отдавна..
предполагам и Гошо.предполагам и ти..ангпискова,също...
всички знаем, че Гош си „играе“ в Мрежата, така е,професионален бъг...
а, кой нисък, кой дебел, кой крив,кой бедняк...тук е Форум за Идеи, нали?
аз не търпявам образа на Простака,примерно..и надали, ще се откажа от як отпор..
харесва ми, че стоиш с Лицето си, затова реших да ти стана приятел..
ноо, тази..Детективска краста много забърка..кашата/да не кажа..нАйлата..
не е гот, да ме плюеш анонимно.Аз винаги го правя от първо лице, ед.ч..
нали съм права?
поздравчета/Юлия


знам, че ще кажеш, че това е само една дума, но не съм те плюл нито анонимно, нито от профила си. това ще кажа. Може би греша, че не трия плюещи коментари, някои, от които аз самият не приемам, но мисля, че всеки силен човек може да се защити сам.

Даже си признавам, че последният ти коментар при Гогата относно мен ме изкефи. Има сила. Як е. Макар анонимният да не съм аз.

Със здраве.
цитирай
5. rosiela - Русти,
25.06.2018 20:51
а бе ще взема да помоля приятелски да ме снимат...така де...да се барна и аз, не че килограмите са ми в повече, никак даже на 1.72 височина, но друго си е да ме върнат в манекенските години. Ако не знаят как, отварям на мига този постинг и ги карам да четат.
цитирай
6. merlin68 - След като огледа снимката, Мърльо ...
25.06.2018 21:01
След като огледа снимката, Мърльо Холмс направи следните изводи:
Първо, на така сниманото тяло, даже с твоите корекции, никак не се вписват тези дебели бузи. Или иначе казано, това скеле е твърде кльощаво като за такава тен"жУра... освен ако 5 мин. преди да се снима не са го нажилили стотина пчели по чутурата.
Второ, виждаме топло облечен като за нощна смяна през юни НЕбила охранител, щракнал се преди работа в тоалетната.
Трето, слънчевите очила с тъмни стъкла са задължителен атрибут на всеки нощен пазач, мечтаещ си да е американски полицай.
цитирай
7. starforlife - Юл, сега ще си изпия рома с кола докато е още леден и ще видиш някои колко са смешни и тъпи.
25.06.2018 21:04
troina написа:
всички знаем, че Гош си „играе“ в Мрежата, така е,професионален бъг...

Юл, "Гош" може да прави с/във виртуалното пространство каквото реши, защото е не просто образован, а МОЖЕЩ.
Но дали го прави - това вече е друг въпрос.
(Точно този лилипут-милиционер е този, който се опитва да прави какви ли не манипулации тук и дори този постинг е опит за това. Само където хората не пасат трева като него и след малко ще го покажа.)


troina написа:
ноо, тази..Детективска краста много забърка..кашата/да не кажа..нАйлата..

Авторът е детектив толкова, колкото аз съм възпълен.
Постингът му е интелигентен толкова, колкото навън е зима.
Всичко написано като съждения за снимката просто е глупава логика, която няма нищо общо с реалността и ще ти го докажа, ако искаш дори точно математически.

Наздраве!
(след малко като си изпия напитката и пусна малко лилипутски смЕх)
цитирай
8. rustam - Дааааааа,
25.06.2018 21:39
merlin68 написа:
След като огледа снимката, Мърльо Холмс направи следните изводи:
Първо, на така сниманото тяло, даже с твоите корекции, никак не се вписват тези дебели бузи. Или иначе казано, това скеле е твърде кльощаво като за такава тен"жУра... освен ако 5 мин. преди да се снима не са го нажилили стотина пчели по чутурата.
Второ, виждаме топло облечен като за нощна смяна през юни НЕбила охранител, щракнал се преди работа в тоалетната.
Трето, слънчевите очила с тъмни стъкла са задължителен атрибут на всеки нощен пазач, мечтаещ си да е американски полицай.

и аз си помислих, че облеклото на снимката е твърдо неподходящо за иначе топлия тази година месец юни....
Или просто авторът ни връзва, че снимката му е "прясна"
цитирай
9. rustam - Всичко е много просто, "лопатко":
25.06.2018 21:42
starforlife написа:
troina написа:
всички знаем, че Гош си „играе“ в Мрежата, така е,професионален бъг...

Юл, "Гош" може да прави с/във виртуалното пространство каквото реши, защото е не просто образован, а МОЖЕЩ.
Но дали го прави - това вече е друг въпрос.
(Точно този лилипут-милиционер е този, който се опитва да прави какви ли не манипулации тук и дори този постинг е опит за това. Само където хората не пасат трева като него и след малко ще го покажа.)


troina написа:
ноо, тази..Детективска краста много забърка..кашата/да не кажа..нАйлата..

Авторът е детектив толкова, колкото аз съм възпълен.
Постингът му е интелигентен толкова, колкото навън е зима.
Всичко написано като съждения за снимката просто е глупава логика, която няма нищо общо с реалността и ще ти го докажа, ако искаш дори точно математически.

Наздраве!
(след малко като си изпия напитката и пусна малко лилипутски смЕх)

погледни си снимчиците от Русе и ще установиш не една, а десет разлики в своето телосложение. Иначе е ясно, че снимката е правена някъде в тези дни от паметната ви среща с гетю.
цитирай
10. radostinalassa - Вместо да почнете диети, вие се измервате
25.06.2018 22:17
Нормално. Затова природата е дала на жената два пъти по - голям хипоталамус. Е и на някои други джендъри също.
цитирай
11. getmans1 - . . . Снимките в Русе ги правих аз от ...
25.06.2018 22:23
... Снимките в Русе ги правих аз от височина на обектива от 1.5 м.
Като човек който е виждал „обекта“ само преди два месеце ще кажа, и внимание,
„Стар, не е възпълен но не и манекен“ и къде е тук лъжата, много просто, че е във вашите твърдения.

Даскале- Уотсън, я вземи, че покажи тия снимки на другия даскал, този по геометрия и ще видиш колси бил и „ченге“

Колкото и да се стараеш да я изкараш тая тъпня аФторитентна толкоз по зле за теб.
А бе, дето се вика, „Аз на уя си ли да вярвам или на тъпана Рустамски.“.

После Рустаме кат си толкова честен, я кажи защо изтри снимните на Юлия от онзи постинг, нали си „пич“!?!



quote=rustam]
starforlife написа:
troina написа:
всички знаем, че Гош си „играе“ в Мрежата, така е,професионален бъг...

Юл, "Гош" може да прави с/във виртуалното пространство каквото реши, защото е не просто образован, а МОЖЕЩ.
Но дали го прави - това вече е друг въпрос.
(Точно този лилипут-милиционер е този, който се опитва да прави какви ли не манипулации тук и дори този постинг е опит за това. Само където хората не пасат трева като него и след малко ще го покажа.)


troina написа:
ноо, тази..Детективска краста много забърка..кашата/да не кажа..нАйлата..

Авторът е детектив толкова, колкото аз съм възпълен.
Постингът му е интелигентен толкова, колкото навън е зима.
Всичко написано като съждения за снимката просто е глупава логика, която няма нищо общо с реалността и ще ти го докажа, ако искаш дори точно математически.

Наздраве!
(след малко като си изпия напитката и пусна малко лилипутски смЕх)

погледни си снимчиците от Русе и ще установиш не една, а десет разлики в своето телосложение. Иначе е ясно, че снимката е правена някъде в тези дни от паметната ви среща с гетю.[/quote]
цитирай
12. predatorkapredatorka - жоро, ей затва ти казах, че си повратлив/не искам да те обидя, но факти
26.06.2018 00:01
не ми харесва твоята компания, преди това и за борн те предупредих, и за други..
виж какво пита „твоят“ друг Гетсман...
защо Рустам изтрил моя снимка?!!
ти си избираш хора, само и само за да имаш навалица..
а аз винаги съм..САМА,като Вълка, знаеш приказката..

защото е Кавалер, а не ГЕйт, като теб..
а Юлия има Уважението на многоо мъже,гейтьо,
вкл и на Ж Стар..защото ..има защо...

/После Рустаме кат си толкова честен, я кажи защо изтри снимните на Юлия от онзи постинг, нали си „пич“!?!
цитирай
13. vasilisa1917 - .
26.06.2018 00:06
Гошо дебелата лъжа
цитирай
14. born - Виждам ника си в комент 12 без връзка с постинга и недоу-
26.06.2018 00:48
мявам ? К,ви предупреждения, к,ви 6 лева ?
Ще се видим в съда !
цитирай
15. starforlife - ОК, хайде още едно чаршафче и ви стига:
26.06.2018 01:13
rustam написа:
Дааааааа, и аз си помислих, че облеклото на снимката е твърдо неподходящо за иначе топлия тази година месец юни....
Или просто авторът ни връзва, че снимката му е "прясна"

Виж сега, "детективе"... И ВВ, и икономист0 са ти дружки, нали така?
'Що така не ги попиташ какво беше времето в деня на снимката, м?
Защото сутринта, в 5:30, термометърът показваше 9 градуса, което си е за връхна дреха, а следобед се изсипа такъв дъжд, че...

Но да оставим това настрана и да кажем следното:
За последните два месеца с мен са се срещали реално:
- getmans1
- vmir
- zemela
- kolevn38
- deathmetalverses
Хайде ще се огранича само до тези, които не припознавате като мои клонинги (защото и там логиката ви е от тъпа по-тъпа), а всички знаят, че са реални личности.
Да видим какво ще кажат за физиката ми те - ще им дам линк - не, че ми пука дали ще се изкажат де.
Но, ако го направят (се изкажат): На твоите невярни съждения ли да се вярва, или на очите на не един и двама реални блогъри, м?
Защото ти боравиш със снимка, направено в огледало дори и пречупваш нещата през комплекса си, че си далеч от телосложението ми (и куп други неща), а те, изброените, са ме виждали с очите си. В настоящия момент - не преди години.


rustam написа:
Всичко е много просто, "лопатко":
погледни си снимчиците от Русе и ще установиш не една, а десет разлики в своето телосложение. Иначе е ясно, че снимката е правена някъде в тези дни от паметната ви среща с гетю.

Лопатко е на майка ти сина.
Аверът ти Кофичко да се беше явил на срещата, която самият той нарочи, та да сте наясно с физиката ми, а не да кретенеете като първи комплексари.
Гърбав да беше...
Ром да беше...
И в двата случая нямаше да е излагация и болка за умиралка.
А той се оказа просто бъзлив путьо.


predatorka написа:
жоро, ей затва ти казах, че си повратлив/не искам да те обидя, но факти
не ми харесва твоята компания, преди това и за борн те предупредих, и за други..
виж какво пита „твоят“ друг Гетсман...
защо Рустам изтрил моя снимка?!!
ти си избираш хора, само и само за да имаш навалица..
а аз винаги съм..САМА,като Вълка, знаеш приказката..

защото е Кавалер, а не ГЕйт, като теб..
а Юлия има Уважението на многоо мъже,гейтьо,
вкл и на Ж Стар..защото ..има защо...

/После Рустаме кат си толкова честен, я кажи защо изтри снимните на Юлия от онзи постинг, нали си „пич“!?!

И аз не искам да те обидя, но поврътливата си точно ти.
И, ако не го осъзнаваш, то толкова по-зле за самата теб, защото никой друг нито губи, нито печели от това.
На мен лично ми е все тая примерно.
Компанията, Юл, всеки си я избира както реши и никой не е този, който да обсъжда това, че дори пък и да размахва пръст.
После: Аз не събирам компания около мен, още по-малко пък, за да ми клакьорстват.
Харесват ме хората - контактуват с мен.
Погледни списъка блогъри по-горе и кажи: Кой от тях е фейк според теб? И това хора, на които може да се има доверие ли са?
И после да видим какво, ако решат ще напишат тук.
Защото то се вижда какво е отношението им към мен (а и към Руст0 - спомнете си какво писа deathmetalverses примерно).
И се ограничих само до тези, които са ме виждали последните два месеца.
Мога да добавя иначе:
- pvdaskalov
- vesever
- mileidi46
- xubavka
- hellena
- самата ти
- една готина, на която да не назовавам НИК-а, че ще ме гръмне с нож (ха ха ха)
Отново се ограничих (и то не до всички) само до реални хора, които ме познават реално.
Та?
На един Руст0 и глупавата му и невярна логика ли трябва да се вярва, или на 10-тина човека, м?
цитирай
16. vasilisa1917 - .
26.06.2018 01:56
Гоче, и с още 10 блогера да се видиш, снажен няма да станеш
цитирай
17. getmans1 - Стар, що не направиш един постинг за ...
26.06.2018 08:25
Стар, що не направиш един постинг за врата и ролетка, че да види даскалето, че тая врата не е повече от 70 санта да не казвам и 60.
То и стандарта за такива помещения си е такъв и може да се види на хиляди обществени места.
цитирай
18. rosiela - Не става, дядо Бо. Има ли жълта книжка - няма присъда?! А тя има положително.
26.06.2018 09:31
born написа:
мявам ? К,ви предупреждения, к,ви 6 лева ?
Ще се видим в съда !

цитирай
19. sorossadistfucking - 11:39 - ПУТИН НЕ Е.Гогю.Възтънтурест нощен пазач с тъмни слънчочила.ДЕБЕЛ ПРОВИНЦИАЛЕН ЗВЕЗДМАНЯК ИГРАЕ ДЖЕН-ДЕРМО ГОЛ-И-АТ.НО РУСТИ-АД.ДАВИД ОТ НАРОДА ГО ЦЕЛИ
26.06.2018 12:08
imageПУТИН НЕ Е Гогю, Възтънтурест нощен пазач с тъмни слънчочила.
ДЕБЕЛ ПРОВИНЦИАЛЕН ЗВЕЗДМАНЯК ИГРАЕ ДЖЕН-ДЕРМО ГОЛ-И-АТ.
НО РУСТИ-АД ДАВИД ОТ НАРОДА ГО ЦЕЛИ В ДЕБЕЛИЯ ХАНШ.
===========
http://rustam.blog/zabavlenie/2018/06/25/gosho-istinata.1614270
Автор: rustam Категория: Забавление image
image Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 2232649
Тези дни видяхме една снимчица, предложена ни от небезизвестния Гого Панагюрски Ментата. Тя трябваше да ни убеди колко добре изглежда Гогата и как няма нищо общо с онзи Гого, дето беше се снимал на площадчето в Русе. Онзи Гого изглеждаше възтънтурест, с телосложение на угоен коледник.
Последната снимка е нещо друго. Но има една подробност. "Пипана" е. Сиреч обработена с подходяща програма и това последното е тема на нашия анализ. За целта ето я въпросната снимка:

image


Известно е, че при всяко снимане, в което камерата не се намира в центъра на кадъра, има изкривяване. Само че, то не нарушава съизмеримостта на линиите. По-просто казано, линиите A и L на снимката трябва да са успоредни. Те не са. Сега, както обича да казва Великия Ал, перспективата си има свои закони и те са такива:

1. Вземаме за център на перспективата средата на горния край на вратата
2. Отсечката FG, която на изображението е 8см, хваща двата края на стандартна врата, коато е 90см.
3. Успоредната на нея отсечка CD, в нашата снимка 11 см, обхваща раменете на снажния момък Гого.

Прилагайки просто тройно правило, излиза, че раменете на нашия юнак са ни повече, ни по-малко...около 124 см! На този сериозен размер би завидял и новият приятел на Гогата Любчо. С две думи, при такима мерки Гого Ментата би трябвало да е с по-широки рамене и от световен шампион по вдигане на тежести тежка категория.

Извод: Гогата е редактирал снимката, основно в ханша. Няма да посочвам, че е намалявал, то е ясно...
=====
След като огледа снимката, Мърльо Холмс направи следните изводи:
image Автор: merlin68
=Първо, на така сниманото тяло, даже с твоите корекции, никак не се вписват тези дебели бузи. Или иначе казано, това скеле е твърде кльощаво като за такава тен"жУра... освен ако 5 мин. преди да се снима не са го нажилили стотина пчели по чутурата.
=Второ, виждаме топло облечен като за нощна смяна през юни НЕбила охранител, щракнал се преди работа в тоалетната.
=Трето, слънчевите очила с тъмни стъкла са задължителен атрибут на всеки нощен пазач, мечтаещ си да е американски полицай.
6. merlin68 - След като огледа снимката, Мърльо ... 25.06 21:01
=======
НА ХОРИЗОНТА С БАБА ЯГА ОТ РАДИОТОЧКА ЛАКСЕМБЕРГ
image
Вашата жалба е изпратена.
http://starforlife.blog/lichni-dnevnici/2018/06/25/liliput-milicioner-v-stranata-na-velikan-programistite.1614294
12. angpiskova - Здравей!
25.06 23:58 Връщам се скапана от работа, макар че съм в много хубава държава - Люксембург. Не съм следила какво се случва тук. Както разбирам от поста ти, пак оня даскал е писал срещу теб. Ми аз лично примемам писанията му срещу мен като комплимент - щях да се притесня, ако той или някой от оная групичка ме харесваше. Тогава наистина щях сериозно да се замисля къде бъркам:)
цитирай
20. born - Благодаря ти, Ро !
26.06.2018 14:59
rosiela написа:
born написа:
мявам ? К,ви предупреждения, к,ви 6 лева ?
Ще се видим в съда !



По всичко си личи, че цветът на дюлата е нетърпимо и маниакално жълт, но на моменти е и белезникав, което специално в случая подказва за пълна откачалност. Ако не уважат исковата ми молба в съда, ще подам такава в Мировия ! Там забавят, но не забравят.
цитирай
21. blackpredator - хохох, Русти,
26.06.2018 16:32
цефуля и стихо ти посветил
к С.Ц.Рустам
и "БоЙнга" му на крейсерска височина в корицата

сега за Гочо Ментата
който е общувал наистина с програмист, няма как да не направи разлика
това тук, дето ни демонстрира Гочо е на ниво секи втори тинейджър
от музикалната гимназия у Русе, не от математическата Баба Тонка
тоя обикновен таксист у програмирането използва пешеходството в компютрите
на повечето блогъри да си изцицва от многото си никове представата за Фитипалди
нашият Гогопалди е Вилеров програмист
шарен гоблен, ерзац рисунка
и бая бяло у конците...
цитирай
22. mar866 - ...
26.06.2018 18:07
predatorka написа:

/ Онзи Гого изглеждаше възтънтурест, с телосложение на огоен коледник.

Дърто, пише се Угоен. Аман от неграмотни:(((
цитирай
23. mar866 - ...
26.06.2018 18:11
Ооооо, Русти, разлаял си помияра и мастията, ама нЕ'ам нерви да чета.
Може и да е интересно, но друго нещо си беше Гина. Тя винаги намираше за каже нещо различно, а тия двамата като изтъркани плочи...
Гепи една точка и един палец и давай все така - ти го умееш!:))))
Аааа и на Гогата якенцето модел кога се е родил (демек втора употреба)
цитирай
24. kolevn38 - На теб, буля, Господ ти е дал не два а три пъти по-голям хипоталамус, убеден съм.
26.06.2018 18:13
radostinalassa написа:
Нормално. Затова природата е дала на жената два пъти по - голям хипоталамус. Е и на някои други джендъри също.


Имам подозрението, че и глутеусите ти са три пъти по-големи от нормалното, но това разбира се би било обяснимо, при положение че страдаш от хипотиреоза да речем... Как ти звучи, а!?

Какво значение има как изглежда човек, освен чисто естетически, разбира се!? Защо коментирате неща, които са предмет на обсъждане само на примитиви!? Защото СТЕ примитиви, затова.
цитирай
25. elinora - Марчеее,
26.06.2018 18:14
е ся Дюла пак ще каже, че аз ти пиша коментарите! Съобразявай се малко!:)))))
цитирай
26. apostapostoloff - Стига глупости, бе!
26.06.2018 18:15
Като повечето българи пазвантинът е дебел и туй то! Няма и не може да има никакъв спор по въпроса.

Пък и кльощав да беше- какво от това? Кой го е еня, бе? Стига глупости! Занимават се някакви дъртаци с тъпотии!
цитирай
27. elinora - Рустаме,
26.06.2018 18:17
предлагам да се придържаме към констатацията, че Лудото Джоре е възпълен, а не Дебел! Иначе той се сърди, фръцка и постила безкрайни чаршафи из блога. Нека да не дразним Дебила:)
цитирай
28. elinora - Блестящ коментар, Марче! Нямам какво да добавя!
26.06.2018 18:20
mar866 написа:
Ооооо, Русти, разлаял си помияра и мастията, ама нЕ'ам нерви да чета.
Може и да е интересно, но друго нещо си беше Гина. Тя винаги намираше за каже нещо различно, а тия двамата като изтъркани плочи...
Гепи една точка и един палец и давай все така - ти го умееш!:))))
Аааа и на Гогата якенцето модел кога се е родил (демек втора употреба)

цитирай
29. predatorkapredatorka - !!!!?? рустаме, я кажи на това злобно и вредно..кой ти поправи грешчицата.
26.06.2018 18:30
мароо шапшалова, тъпа си, грозна и злобна, и това на 33....

22. mar866 - ...


Дърто, пише се Угоен. Аман от неграмотни:(((
цитирай
30. predatorkapredatorka - блогова злобна брисалка, кака ти е 6+ по БЕЛ, и още два езика/без френски
26.06.2018 18:34
не исках ,да те поправям, но предизвикват ме.разни лилипутки от долна пескара
имаш доста грам.грешки ,като за учител, русти, не съм ти обръщала внимание досега

/небезизвесния Гого /
!!!
небезизвестният


цитирай
31. elinora - Дюла,
26.06.2018 18:47
в грешка си, Марчето е умна, красива и много щастлива млада жена!
Пукни се от яд:))))
цитирай
32. milady - :))))) ок, така да бъде,пепелянке..
26.06.2018 18:56
но, нещо друго ми излиза на ТВ екрана..
цитирай
33. elinora - Дюла,
26.06.2018 19:23
твоят телевизор отдавна е спрял на пет без десет. А какво виждаш на скайпа освен възпълните телеса на Гого Лудия не искам и да знам, гнус!:(
цитирай
34. predatorkapredatorka - 33. elinora - Дюла,
26.06.2018 20:08
защо СПАМиш,бе свиня злобна, недоволна от целия Свят
защо не си гледаш детето, мъжа, баба си, майка си..
по 25 ч обикаляш, и се чудиш, кого да хапеш в този блог
като си правиш..тайни, идиотски профили..отврат, и аз ще повърна от теб..
маро, това е тежко психично разстройство, казвам ти го сериозно
инак, нали знаеш, че моят акъл 10 пъти,колкото твоя, де го нямаш хич
мога да си пиша така дооо края на Милениума..
мухло, ще ти затварям мръсната уста, където и да бришеш и плюеш
така ми харесва..да има малко чистота, ред и справедливост..
русти, жалко, че си я докарал до тук..
да преследваш, и оплюваш блогерите, заедно с...мара пепеляшка
за твое добро го казвам..

цитирай
35. rustam - Не мога да лъжа, аз не съм Великия Ал
26.06.2018 20:14
predatorka написа:
мароо шапшалова, тъпа си, грозна и злобна, и това на 33....

22. mar866 - ...


Дърто, пише се Угоен. Аман от неграмотни:(((

допуснах грешка, Юлия ме поправи. Грешни сме, хора сме
цитирай
36. born - Русти,
27.06.2018 00:15
Коя е таз Юлия ? Хубавица ли е или джофра ?
цитирай
37. mar866 - ...
27.06.2018 16:13
predatorka написа:
не исках ,да те поправям, но предизвикват ме.разни лилипутки от долна пескара
имаш доста грам.грешки ,като за учител, русти, не съм ти обръщала внимание досега

/небезизвесния Гого /
!!!
небезизвестният

Овцо, някакъв си горе на небето беше казал - "По делата им ще ги познаете" . Аз казвам - по грешките им, така че не ми приписвай всички профили нароили се в "умното" ти главище.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808783
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив